Välkommen att rulla ut din matta i C-salen innan biblioteket öppnar! Onsdag morgon 15 maj. Vi passar på innan alla soffor, bord och stolar kommer tillbaka, ett tillfälle som kanske aldrig kommer igen? Kom och delta i ett yogapass med Josefin Trogen, yogainstruktör och student i fysioterapi. Josefin kommer att hålla ett baspass som passar alla! Ta med egen yogamatta eller filt och var på plats när vi öppnar dörren 07.45, yoga 8-8.30. Vi bjuder på frukt och vatten, välkomna!

Welcome to roll out your yoga mat in Reading room C before the Library opens! Wednesday morning, 15 May. We’d like to take the opportunity before all the sofas, tables and chairs come back, an occasion that may never happen again? Come and participate in a yoga class with Josefin Trogen, yoga instructor and student in physiotherapy. Josefin will give a basic class suitable for everyone! Bring your own yoga mat or blanket and be there when we open the door at 07.45, yoga 8-8.30. We will serve fruit and water, welcome!