Härom dagen fick presidialer för de olika studentkårerna både tjuvtitta och provsitta i de ombyggda delarna. ÖB Lars Burman (längst till vänster) och avdelningschef Cecilia Ekström (längst till höger) visade dem runt. Förutom att provsitta soffan i nya caféet pratades det om de nya studentytorna och vilka möjligheter det ombyggda Carolina ger. Tack för att ni kom och välkomna tillbaka snart! Deltog gjorde, vänster till höger:

Andreas Gustavsson, Uppsala teknolog- och naturvetarkår (UTN)
Märta Lindqvist, Farmacevtiska Studentkåren (FaS)
Joel Cevey Tärnholm, Uppsala studentkår (US)
Max Mesch, Uppsala teknolog- och naturvetarkår (UTN)
Ludvig Lundgren, Uppsala studentkår (US)
Christopher Lin, Uppsalaekonomerna (UE)
Anna Liliebäck, Juridiska föreningen (JF)
Theo Örtengren, Uppsalaekonomerna (UE)

Presidents and vice presidents of the various student unions visited Carolina the other day and got the chance to try the sofa in the new café before everybody else. Looking good! Thank you for coming and welcome back soon! (apart from Lars Burman, Library Director, far left and Cecilia Ekström, Head of Division, far right, see visitors from left to right above)